اعتراضات در برخی ایالت‌های آمریکا در واکنش به پیروزی ترامپ
پایگاه خبری - تحلیلی
 
آخرین مطالب
 
پیوندهای روزانه
اعتراضات در برخی ایالت‌های آمریکا در واکنش به پیروزی ترامپ

 

اعتراض علیه ترامپ

 

ساعاتی پس از اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، معترضان به سیاست‌های وی در شهرهای مختلف ایالت‌های کالیفرنیا و اورگان در اعتراض به پیروزی دونالد ترامپ جمهوری‌خواه به خیابان‌ها آمدند.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری فاکس نیوز، ایالت کالیفرنیا و ایالت اورگان جزو ایالت‌هایی هستند که حامی هیلاری کلینتون دموکرات بوده‌اند.

دونالد ترامپ جمهوری‌خواه توانست با کسب بیش از 270 رای الکترال چهل و پنجمین رئیس‌جمهوری آمریکا شود.

معترضان به پیروزی ترامپ در شهرهای یوجین و پورتلند ایالت اورگان بعد از اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری به خیابان‌ها آمدند.

در واکنش به نتایج انتخابات، حدود 100 معترض نیز در خیابان‌های اصلی اوکلند در ایالت کالیفرنیا تجمع کردند تا اعتراض خود را به پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری 8 نوامبر اعلام کنند.

گزارش‌هایی از شکسته شدن شیشه‌ مغازه‌ها و به آتش کشیده شدن چند خودرو مخابره شده است. همچنین گزارش شده که تعدادی از معترضان زخمی شده‌اند اما اطلاعات بیشتری هنوز در دسترس نیست.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

برچسب‌ها:
 

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کرج آنلاین و آدرس karajonline.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.